top of page
Laat je duurzaamheid ambities zien aan klanten en medewerkers

Heb je mooie ambities of projecten? Inspireer anderen en laat het groeien
Door te communiceren over je duurzaamheidsambities, doelstellingen en plannen zien je stakeholders waar je mee bezig bent. Je bent transparant en laat zien dat jouw bedrijf haar verantwoordelijkheid neemt naar een toekomstbestendige economie.
​
We vinden het belangrijk om juist te communiceren over duurzaamheid. Greenwashing ligt vaak om de hoek en je hebt draagvlak bij stakeholders nodig voor het bereiken van je doelstellingen. We ondersteunen onze opdrachtgevers daarom in de communicatie over hun genomen acties. Dit doen we met bijvoorbeeld duurzaamheidsverslagen, sociale media en trainingen. Dit doen we samen met interne marketingmedewerkers of we nemen dit volledig voor je uit handen.
Wat levert
verduurzamen op?

Toekomstbestendigheid
Door te verduurzamen zorg je dat je business model een lange termijn model blijft en ben je beter voorbereid op toekomstige wet- en regelgeving. Bovendien stimuleert verduurzamen innovatie wat kan leiden tot nieuwe producten, diensten en markten.

Commerciële kansen
Bedrijven die verduurzamen kunnen zich onderscheiden van concurrenten. Bovendien worden klanten zich meer bewust van duurzaamheid en geven de voorkeur aan bedrijven die verantwoordelijk en ethisch handelen.

Beter werkgeverschap
Steeds meer (potentiële) medewerkers vinden het belangrijk te werken bij een werkgever die haar verantwoordelijkheid neemt en verduurzaamt. Je weet daarom medewerkers te behouden en aan te trekken.
bottom of page